Medycyna estetyczna
Zabiegi medyczne oraz zdrowie

Przywracanie zaufania w VA Health Care ad

Posted in Uncategorized  by admin
September 6th, 2018

Teraz są setki miar o różnym nasileniu klinicznym. Wykorzystanie setek miar do oceny wydajności nie tylko zachęca do grania, ale także uniemożliwia skupienie się, a nawet poznanie, co jest naprawdę ważne. Ponadto tenor zarządzania znacznie się zmienił w ciągu ostatniej dekady. Podczas reform z lat 90. decentralizacja podejmowania decyzji operacyjnych była podstawową zasadą. Codzienna odpowiedzialność za prowadzenie systemu opieki zdrowotnej została w dużej mierze przekazana lokalnym kierownikom placówek i sieci regionalnych w kontekście jasnych celów wydajności, podczas gdy pracownicy centrali skupiali się na wyznaczaniu kierunku strategicznego i odpowiedzialnym za pole odpowiedzialne za poprawa wydajności. W ostatnich latach nastąpiło przejście do bardziej odgórnego stylu zarządzania, w ramach którego centralne biuro sprawuje nadzór nad prawie każdym aspektem świadczenia opieki.4 Równocześnie personel centrali VHA znacznie się rozwinął – z około 800 w pod koniec lat 90. ubiegłego wieku do blisko 11 000 w 2012 roku.
Wreszcie system opieki zdrowotnej VA stał się coraz bardziej wyspowy i skierowany do wewnątrz. Obecnie niewiele angażuje się w opiekę zdrowotną w sektorze prywatnym i zbyt często odmawia podania jej danych dotyczących wyników do publicznej wiadomości. Na przykład, przekazuje tylko niewielką część swoich danych do krajowego publicznego programu raportowania dotyczącego szpitali, porównywanie szpitali i odmówił udziału w innych publicznych forach służących do raportowania wyników, takich jak działania grupy Leapfrog zmierzające do oceny bezpieczeństwa pacjentów.
Więc jak VA może obrócić statek. Proponujemy kilka pierwszych kroków.
Po pierwsze, po upewnieniu się, że wszyscy weterani na listach oczekujących zostali poddani selekcji i przetestowani pod kątem opieki, VA powinna ponownie skoncentrować swój system zarządzania wydajnością na mniejszej liczbie środków, które bezpośrednio odnoszą się do tego, co jest najważniejsze dla pacjentów weteranów i klinicystów – w szczególności mierników wyników. Ostatnio opracowany przez agencję panel strategicznych narzędzi analitycznych do ulepszania i uczenia się (SAIL), który koncentruje się na 28 istotnych danych, w tym na dostępie do opieki, wskaźnikach umieralności, wskaźnikach zakażeń i zadowoleniu pacjentów, jest dobrym początkiem, który poprawi się wraz z użyciem i pomoże utrzymać VA odpowiada za wyniki.
Po drugie, konceptualizując dostęp do opieki w kategoriach ciągłej relacji uzdrawiania 5, agencja powinna zaprojektować nową strategię dostępu, która będzie czerpać z nowoczesnych informacji i zaawansowanych technologii komunikacyjnych, aby ułatwić łączność między opiekunem a pacjentem, i która korzysta ze spersonalizowanych planów opieki adresowanych do pacjentów. indywidualne potrzeby i preferencje dostępu. Oceny poszczególnych obiektów powinny decydować o tym, czy zakłady typu VA wykorzystują technologię w celu uzyskania najlepszego możliwego zwrotu z inwestycji w opiekę i czy personel pracuje na najwyższym poziomie. Być może niektóre zasoby wspierające biurokrację centralną i biurową sieci mogą zostać przekierowane, aby zwiększyć liczbę opiekunów.
Po trzecie, uważamy, że VA musi bardziej zaangażować się w prywatne organizacje opieki zdrowotnej i ogół społeczeństwa – w pełni uczestniczyć w inicjatywach dotyczących raportowania wyników, rozszerzając partnerstwa na rzecz uczenia się i doskonalenia z podmiotami zewnętrznymi (tak jak miało to miejsce w późnych latach 90. XX w krajowe wysiłki na rzecz poprawy bezpieczeństwa pacjentów1) oraz szersze udostępnianie danych dotyczących skuteczności
[przypisy: medycyna estetyczna lodz, wstyd przed dentystą, anatomia palpacyjna ]
[więcej w: fsh cena badania, fizjoterapia uroginekologiczna, higienizacja zębów cena ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: fizjoterapia uroginekologiczna fsh cena badania higienizacja zębów cena