Medycyna estetyczna
Zabiegi medyczne oraz zdrowie

Przywracanie zaufania w VA Health Care

Posted in Uncategorized  by admin
September 6th, 2018

Minęło prawie 20 lat, odkąd Veterans Health Administration (VHA), agencja subkabinetowa, która nadzoruje system opieki zdrowotnej Departamentu Weteranów (VA), wdrożyła serię radykalnych reform, które znacznie poprawiły jakość, zwiększyły dostęp i zwiększyły efektywność. 1,2 Ostatnie doniesienia o długich czasach oczekiwania na weteranów, które są systematycznie ukrywane przez administratorów VHA, jasno pokazują, że potrzebne są ponownie reformy. Pozorna manipulacja i fałszowanie danych dotyczących czasu oczekiwania w ponad 40 obiektach wskazuje na poważny problem systemowy. Dla niektórych obserwatorów problemy VA potwierdzają, że rząd nie może zarządzać opieką zdrowotną. Inni mówią prostą historię o niewystarczającym finansowaniu: VA potrzebuje więcej pieniędzy, by opiekować się dużą liczbą weteranów wracających z wojen w Iraku i Afganistanie oraz starzejących się weteranach z Wietnamu. Niestety, żadna z narracji nie odzwierciedla w odpowiedni sposób wyzwań stojących przed tą organizacją ani nie podaje wskazówek, jak możemy się do nich odnieść.
Nieadekwatna liczba dostawców usług podstawowej opieki zdrowotnej, starzejące się placówki, zbyt skomplikowane procedury planowania i inne trudne wyzwania uniemożliwiły wysiłki VA zmierzające do zaspokojenia rosnącego popytu na usługi. Od lat nie jest tajemnicą, że pierwsze linie opieki nad pacjentami z VA mają niedobory w zakresie potrzeb. I choć nie ma żadnego usprawiedliwienia dla fałszowania danych, uważamy, że przywództwo VA stworzyło toksyczne środowisko, kiedy narzuciło nierealistyczny standard wydajności i postawiło wysoki priorytet, aby sprostać temu wyzwaniu w obliczu tych trudnych wyzwań. Dodatkowo pogłębiły sytuację, stosując system monitorowania wadliwie działającego czasu oczekiwania i wyrażając postawę zarządzania bez wymówek .
Bez zmniejszania powagi problemów związanych z manipulacją danymi i przedłużającymi się czasami oczekiwania twierdzimy, że są to objawy głębszej patologii. Po prostu VA straciło z oczu swoją główną misję polegającą na zapewnieniu szybkiego dostępu do opieki o stałej jakości. Mimo że zajmowało to mniej uwagi niż problemy z wyczekiwaniem, w ostatnich latach rozwinęła się również niepokojąca struktura coraz bardziej nierównej jakości opieki. Z pewnością jakość opieki zdrowotnej zapewnianej przez szpitale VA jest przeciętnie podobna lub lepsza niż w sektorze prywatnym.1-3 Jednakże, gdy szpitale VA są porównywane z najlepszymi zintegrowanymi systemami dostarczania, ich zalety w zakresie jakości zmniejsza się. Niektóre szpitale VA przodują, ale inne walczą z podstawami. Centrum medyczne Phoenix VA – punkt zerowy skandalu czasu oczekiwania – ma współczynniki umieralności dla typowych warunków, które należą do najwyższych w VA i są wyższe niż w wielu prywatnych szpitalach. Częstość zakażeń krwi związanych z cewnikiem jest prawie trzy razy większa od średniej krajowej.
Po tym, jak VA zdobyła reputację cieszącą się z niesłabnącej popularności, zapewniając 15 lat temu doskonałą opiekę, jak pojawiły się pęknięcia w dostarczaniu bezpiecznej, skutecznej i skoncentrowanej na pacjencie opieki. Uważamy, że istnieją trzy główne przyczyny: niespójny program pomiaru wyników, coraz bardziej scentralizowana kontrola świadczenia opieki i związana z tym zwiększona biurokracja oraz rosnąca izolacja organizacyjna.
Program pomiaru wyników – narzędzie zarządzania służące poprawie jakości i zwiększeniu odpowiedzialności wprowadzone w reformach z końca lat 90. – stał się nadęty i niewykorzystany. Początkowo używano około dwudziestu miar jakości, z których wszystkie miały znaczną wiarygodność kliniczną.
[przypisy: ośrodek rehabilitacyjny dla dzieci, ośrodek chorób rzadkich, poradnia otolaryngologiczna ]
[więcej w: centrum rehabilitacji kraków, sanitas lublin rejestracja, artefakty ruchowe ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: artefakty ruchowe centrum rehabilitacji kraków sanitas lublin rejestracja