Medycyna estetyczna
Zabiegi medyczne oraz zdrowie

Strategia wyjścia VA ad

Posted in Uncategorized  by admin
September 3rd, 2018

Pierwsza część – dodanie większej liczby lekarzy lub szpitali w celu zmniejszenia list oczekujących na VHA – będzie bardzo kosztowna i nie rozwiąże tych podstawowych problemów. Większe i ważniejsze pytanie brzmi, czy Stany Zjednoczone naprawdę potrzebują oddzielnego, coraz droższego systemu opieki zdrowotnej dla stosunkowo niewielkiej i szybko kurczącej się populacji. Drugi wysiłek może zostać wykorzystany do odpowiedzi na bardziej fundamentalne pytanie: Czy weteranom i podatnikom można lepiej służyć, jeśli podjęto by prawdziwą reformę – zaprojektowaną w celu przygotowania VHA na kwitnącą przyszłość, przy jednoczesnym lepszym służeniu kombatantom. Taka reforma może rozpocząć się na trzech frontach. Po pierwsze, VHA może wyjść z branży usług opieki zdrowotnej. Początkowe wysiłki mogłyby skupić się na wysokokosztowej opiece szpitalnej, dla której można osiągnąć korzyści skali i istnieje duży, wysokiej jakości potencjał w sektorze prywatnym w stawkach Medicare.3 W krótkim okresie VHA może nadal zapewniać rodzaj troszczą się o to, by jego populacja usługowa z niej skorzystała – na przykład opieka podstawowa1 – lub o opiekę, w której ma specjalną wiedzę, na przykład o zdrowie psychiczne lub usługi rehabilitacyjne. Być może, aby zwiększyć swój mianownik i wygenerować nowy strumień przychodów, jednocześnie znosząc drogie aktywa szpitalne, VHA mogłaby rozważyć świadczenie usług ambulatoryjnych w tych obszarach medycyny nonterterom, opłacanych przez innych ubezpieczycieli.
Po drugie, VHA może wykorzystać kompetencje Veterans Benefits Administration (VBA) i wspierać wykorzystanie opieki zdrowotnej w sektorze prywatnym poprzez subsydiowanie składek, odliczeń i współpłacenia dla zarejestrowanych weteranów. Takie posunięcie zmniejszyłoby koszty dla podatników (6 000 USD rocznie kupiłoby wiele odliczeń i odliczeń w Medicare, Obamacare i prywatnych ubezpieczeniach), zmniejszyłoby koszty ponoszone przez weteranów i znacznie zwiększyło dostęp do opieki dla weteranów bez jednoczesnego zwiększenie kosztów stałych. Takie wysiłki mogą również ograniczyć powielanie płatności za usługi w ramach rządu federalnego, potencjalnie oszczędzając podatnikom miliardy dolarów.5
Wreszcie VHA może podjąć się zadania koordynacji opieki dla swojej populacji usługowej. Korzystając z silnego zaplecza badawczego w służbie zdrowia, VHA może współpracować z VBA w celu określenia najlepszych lokalnych systemów opieki zdrowotnej i zapewnienia, że populacja usługowa VHA jest skierowana do miejscowej opieki najwyższej jakości. Wykorzystanie metod korzyści-projektu sugerowanych przez ekonomię behawioralną, aby zachęcić weteranów do korzystania z usług innych niż VHA, pozwoliłoby zachować wybór weteranów, zmniejszyć wydatki na opiekę zdrowotną i, co najważniejsze, uratować życie weteranów, przenosząc je do szpitali o niższych wskaźnikach śmiertelności.3
Oczywiście istnieją przeszkody w realizacji takiego planu. Po pierwsze, trzeba by było uchwalić przepisy, aby umożliwić wypłatę odliczeń, płatności bezpośrednich lub składek, szczególnie w przypadku innych programów federalnych, takich jak Medicare. Niemniej jednak koordynacja finansów i opieki w instytucjach federalnych może mieć sens dla podatników. Po drugie, personel VHA może nie być zakochany w propozycji. Praca i darowizna zostaną skierowane do sektora prywatnego, co może budzić obawy wśród decydentów, którzy martwią się miękkością obecnego ożywienia gospodarczego
[więcej w: ośrodek chorób rzadkich, medycyna estetyczna lodz, ośrodek rehabilitacyjny dla dzieci ]
[podobne: acetylowany adypinian diskrobiowy, wyszukiwarka skierowań na leczenie sanatoryjne nfz, mosty protetyczne cena ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: acetylowany adypinian diskrobiowy mosty protetyczne cena wyszukiwarka skierowań na leczenie sanatoryjne nfz